Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα -Κινηματογραφική Λέσχη και Λέσχη Ανάγνωσης (20-22 Απριλίου 2016)

Οδός Αθηνάς!
 Η εκδρομή στην Αθήνα ήταν εξαιρετική εμπειρία!!!Περάσαμε υπέροχα, φανταστικά!!! Δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ την πρώτη (για να λέμε την αλήθεια ) και τελευταία πραγματική εκδρομή του σχολείου μας. Μάθαμε, είδαμε, κάναμε τόσα πράγματα μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα (δυστυχώς )που απορώ πως χώρεσαν μέσα σε 3 μέρες και που θα μου μείνουν αξέχαστα. Ας μην γελιόμαστε. Πολλοί από αυτήν την εκδρομή μάλλον δεν θα επισκεπτόταν πότε κάποιο μέρος από όλα αυτά που πήγαμε.              Από που να αρχίσω, και που να τελειώσω! Τι ταινίες, τι βραδινές μουσικές έξοδοι, τι θεατρικές παραστάσεις, τι εκπαιδευτικά προγράμματα, τι μαγειρέματα, τι εκπαιδευτικά προγράμματα, τι περιηγήσεις, μα πάνω από όλα τι υπέροχη συνολική εμπειρία!!! Όλα μαγευτικά και επιλεγμένα ένα, ένα από τις φανταστικές καθηγήτριες: κυρία Κεφαλα, κυρία Μπουσμπουλα, κυρία Παμπου και κύρια Καζακη!

Με την κ.Κάλμπαρη στο ίδρυμα Λασκαρίδη!Μαθήματα ορθοφωνίας!
Όσον αφορά το κάθε πρόγραμμα, το πρόγραμμα για την Ελένη ήταν ωραίο αν και υπερβολικά αναλυτικό. Η ταινία «Στη αγκαλιά του φιδιού» ήταν κι αυτή πολύ ωραία, αν και δεν είχα καταλάβει ακριβώς το βαθύ νόημα και τους συμβολισμούς του, τα οποία όμως μου εξήγησε η καταπληκτική κυρία Κεφαλα. Όλες οι καθηγήτριες ήταν υπέροχες και συγγνωμη αν αδικήσω κάποια άλλα όπως και να το κάνουμε η κυρία Κεφαλά ήταν Η ΨΥΧΉ της παρέας ή μάλλον της εκδρομής! Ακόμα μου άρεσε πάρα πολύ η επίσκεψη στο 2ο γυμνάσιο Αλίμου καθώς η κυρία Λίλα Πατρόκλου ήταν πολύ διασκεδαστική και κρατούσε το ενδιαφέρον όλων μας. Επίσης η επίσκεψη στο Μετρό Μολ ήταν ωραία άλλα θα μπορούσε...ε να επιμηκυνθεί λιγάκι . Το «Ύπνος Πρότζεκτ» στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών ήταν κι αυτό εξαιρετικό, καθώς μάθαμε πολλά για το πως λειτουργεί ο εγκέφαλος μας σε διάφορες εικόνες και καταστάσεις. Από τις δύο βραδινές εξόδους η καλύτερη ήταν φυσικά με διαφορά η δεύτερη,  αφού το διασκεδάσαμε όλοι, άλλοι περισσότερο κι άλλοι λιγότερο.
Ο κ.Στοφόρος μας ξεναγεί στις ομορφιές της Πλάκας!
 Όσο για την παράσταση «Με λένε Σάντρα» ,  μάθαμε μέσα από μια καταπληκτική παράσταση πόσο μεγάλο κακό μπορεί να προξενήσει το ίντερνετ. Η περιήγηση στην Πλάκα και στα στενά σοκάκια των Αναφιωτικων σπιτιών ήταν το κάτι άλλο! Και το καλύτερο από όλα δε θα μπορούσε παρά να είναι το πρόγραμμα του Μουσείου Γαστρονομίας! Ήταν και το πιο πολύωρο καθώς περιλάμβανε και την περιήγηση στην Βαρβάκειο αγορά και το μαγείρεμα των φαγητών και φυσικά...την κατανάλωση των φαγητών! Όμως άξιζε τον κόπο. Πιο πολύ μου άρεσε η όλη διαδικασία για την παρασκευή των φαγητών, πάρα η κατανάλωση τους (ε τι να κάνουμε ). Και που ξέρεις. Μπορεί από δω και πέρα να βοηθάω πιο πολύ στο μαγείρεμα του σπιτιού. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι έμεινε στον καθένα μας. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τις καθηγήτριες για αυτήν την υπέροχη και αξέχαστη εμπειρία!!!!!!
Παναγιώτης Δικταπανίδης, Γ1

Η εκδρομή που πραγματοποίησε η Κινηματογραφική Λέσχη μαζί με τη Λέσχη Ανάγνωσης στην Αθήνα, ήταν κατά την γνώμη μου εξαιρετική γιατί σε τρεις μέρες ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ, ΓΕΛΑΣΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ...και αφού τέσσερις καθηγήτριες κατάφεραν να το κάνουν αυτό τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια...

Στο Δαναό, παρακολουθώντας την ταινία!
Την πρώτη μέρα επισκεφθήκαμε το ίδρυμα της  Αικατερίνης Λασκαρίδη όπου μια σκηνοθέτης, η κ.Κάλμπαρη μας μιλούσε ατελείωτα για το περιεχόμενο της Ελένης του Ευριπίδη και γενικότερα για αρχαίες παραστάσεις αλλά και για τωρινές... η ομιλία της ήταν αρκετά διευρυνμένη και στηριγμένη πάνω σε ένα αρκετά ενδιαφέρον θέμα... αλλά μετά από αρκετή ώρα άρχισε να φαίνεται κουραστική σε μεγάλο βαθμό. Στη συνέχεια πήγαμε στο ξενοδοχείο όπου τελικά,  αν και η είσοδος ήταν μεγαλοπρεπής και μαγευτική,  τα γεύματα δεν ταίριαζαν με αυτο το ξενοδοχείο. Μετά είδαμε την ταινία «ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ» όπου εκτός από τη μεγάλη της διάρκεια ήταν βαρετή και ακαταλαβίστικη. Η  βραδινή έξοδος που ακολούθησε στην αρχή μου φαινόταν μαρτύριο, αλλά στη συνέχεια άλλαξα γνώμη γιατί η μουσική ήταν ωραία και σε συνδυασμό με φίλους η βραδιά έδεσε άψογα.
Με τα εκαιρετικά παιδιά του 2ου Γυμνασίου Αλίμου και την κ.Μητσάκη.

Την δεύτερη ημέρα επισκεφθήκαμε το 2ο γυμνάσιο Αλίμου στο οποίο - εκτός απ το ότι ήταν υπέροχο σχολείο-  όλοι οι μαθητές συμπεριφέρθηκαν φιλικά σε μας και τελικά περάσαμε φανταστικά. Επίσης εκεί βρισκόταν και μία συγγραφέας,  η οποία με τις κατάλληλες τεχνικές της κατάφερε να φτιάξει μία ενδιαφέρουσα συζήτηση περί βιβλίων και να κάνει την επίσκεψή μας στο σχολείο ακόμα ομορφότερη. Το  Metro Mall είναι ο χώρος όπου κάθε έφηβος ονειρεύεται!!! Έχω μόνο ένα παράπονο πως  χρόνος τελικά ήταν λίγος και δεν πρόλαβα να ψωνίσω όσα ήθελα, άλλα πέρασα σούπερ.
 Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το  «ΥΠΝΟΣ PROJECT» , όπου παρακολουθήσαμε διάφορα έργα σε σχέση με τον ύπνο. Ήταν ωραία αυτή η εμπειρία,  αλλά εγώ την είχα σχηματίσει διαφορετικά στο μυαλό μου. Περίμενα να μάθω πολλά πράγματα για τον ύπνο, τα όνειρα και τα παιχνίδια του μυαλού. Μετά από αυτή την επίσκεψη θα πηγαίναμε και σε ένα άλλο ίδρυμα,  αλλά τελικά υπήρξαν κάποια προβλήματα και τελικα αυτη η επίσκεψη αναβλήθηκε. Όμως η κ. Μπούσμπουλα και η κ. Κάζάκη κατάφεραν να μας κάνουν να περάσουμε μοναδικά με μία βόλτα στο κέντρο της Αθηνάς με το ομορφότερο απόγευμα της χρονιάς. Αργότερα, αφού ξεκουραστήκαμε στο ξενοδοχείο πήγαμε σε μία μουσικη σκηνή. Η μπαντα που εμφανίστηκε στον χώρο με τη μουσική της ήταν καλή, αν και τα τραγούδια αυτά δεν ταυτίζονται με αυτά του γούστου μου.
Με λένε Σάντρα., Στο Θέταρο Τέχνης.

Έφθασε η Παρασκευή και ακολούθησε μια ακόμα  καταπληκτική ημέρα. Στην αρχή παρακολουθήσαμε το θεατρικό αριστούργημα “Με λένε Σάντρα»  , που με έκανε να αναγνωρίσω τον διδακτικό ρόλο του θεάτρου και φυσικά να με δέσει με αυτόν τον τρόπο ψυχαγωγίας. Μέτα βρεθήκαμε σε μία πλατεία όπου ο κ. Κωνσταντίνος μας ξενάγησε στα κρεοπωλεία και στα  ιχθυοπωλεία στην Βαρβάκειο καθώς και στις λαχαναγορές. Αυτή η ξενάγηση ήταν πολύ κουραστική γιατί βρισκόμασταν 1 η ώρα το μεσημέρι μες τον καυτό ήλιο να βλέπουμε τα φρούτα και τα λαχανικά. Όμως η μαγειρική που ακολούθησε ηταν διασκεδαστική. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μουσέίο Σχολικής ζωής και όχι μόνο! Περπατήσαμε τον αρχαιότερο δρόμο του κόσμου, είδαμε από ψηλά την Αθήνα και γνωρίσαμε τον τόπο που μοιράζεται το άγιο φως στην Ελλάδα. Ήταν μία σπουδαία βόλτα. Και τελικά φθάσαμε στο αεροδρόμιο...
     Ευχαριστώ όλες τις καθηγήτριες για αυτή την τόσο ξεχωριστή εκδρομή που σίγουρα δεν θα ξεχάσω ποτέ και βέβαια τον οδηγό που εκτελούσε πιστά κάθε μας επιθυμία..

Μάριος Αυγουλλάς, Γ1

Η εκδρομή μας στην Αθήνα ξεκίνησε με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Ίδρυμα της Αικατερίνης Λασκαρίδη στον Πειραιά με θέμα την εισαγωγή στην αρχαία τραγωδία. Παρόλο τον πολλά υποσχόμενο του τίτλο, το περιεχόμενο του προγράμματος κατά την γνώμη μου ήταν εκτός θέματος και σχεδόν κουραστικό. Ακολούθησε η ταινία στον Δαναό Κηφισίας,  η οποία οφείλω να παραδεχτώ πως, παρόλο που δεν είχε γρήγορη πλοκή και δράση, μας είχε απορροφήσει σχεδόν όλους και νομίζω μάθαμε πολλά πράγματα για την εποχή που περίγραφε. Το Gaspar food and mood στο Ψυχικό νομίζω πως έδωσε ένα ευχάριστο τέλος στην πολύ κουραστική μέρα μας μέχρι τότε και μας χαλάρωσε.
Με την κ.Πατρόκλου στο 2ο Γυμνάσιο Αλίμου.

Την δεύτερη μέρα, ξεκινήσαμε την μέρα μας πηγαίνοντας στο 2ο Γυμνάσιο Αλίμου,  όπου χωριστήκαμε σε δυο ομάδες εκ των οποίων η πρώτη παρακολούθησε την γενική πρόβα της παράστασης του σχολείου και η δεύτερη συναντήθηκε με την λέσχη ανάγνωσης του σχολείου, με την οποία είχαμε μια πολύ εποικοδομητική κουβέντα πάνω σε ένα βιβλίο που διαβάσαμε. Αργότερα     παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ύπνος project στη στέγη γραμμάτων και τεχνών, το οποίο κατά την γνώμη μου ήταν άκρως ενδιαφέρον για την ηλικία μας και μας εντυπωσίασε όλους. Η μέρα μας  έκλεισε με την βραδινή μας έξοδο στη μουσική σκηνή Holy Wood Live Stage στον Άγιο Δημήτριο, η οποία ήταν με διαφορά η καλύτερη έξοδος μας μέχρι τότε και τα συγκροτήματα που παρακολουθήσαμε μας μάγεψαν όλους.
Μουσείο Γαστρονομίας!

Την τελευταία μέρα της διαμονής μας στην Αθήνα, την Παρασκευή, παρακολουθήσαμε την εφηβική παράσταση στο θέατρο Κάρολου Κουν «Με λένε Σάντρα», η οποία νομίζω πως ήταν αυτή που μας πέρασε τα περισσότερα μηνύματα μέχρι τότε, γιατί διαδραματιζόταν σε έναν κόσμο παράλληλο με τον δικό μας, των εφήβων. Αμέσως μετά, επισκεφτήκαμε την Βαρβάκειο αγορά, και αφού μάθαμε για τα προϊόντα της κληθήκαμε να μαγειρέψουμε ως ομάδα ένα ολόκληρο γεύμα! Παρόλο που στο τέλος ήμασταν όλοι κουρασμένοι πιστεύω πως η συγκεκριμένη εμπειρία θα μας μείνει χαραγμένη για πάντα. Το τελευταίο μας πρόγραμμα στην Αθήνα ήταν η επίσκεψή μας στο Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Πλάκα όπου μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με την εκεί περιοχή.
   Τελικά, πιστεύω πως όλοι μας κρατήσαμε κάποια πράγματα από τα μέρη που επισκεφθήκαμε, ο καθένας διαφορετικά, και γνωρίσαμε πράγματα που χωρίς αυτήν την εκπαιδευτική δεν θα είχαμε ποτέ την ευκαιρία να τα δούμε.

Σταμάτης Χατζηπέτρος, Γ6

Η εκδρομή στην Αθήνα της Κινηματογραφικής Λέσχης  της Γ’ γυμνασίου ήταν σίγουρα  μια αξέχαστη εμπειρία,  που αναμφίβολα θα μείνει στις μνήμες των μαθητών –μελών- της. Είχε επισκέψεις που ικανοποίησαν όλους όσους λάβανε μέρος σε αυτή.
 Σε όλους αρέσει να ταξιδεύουν με αεροπλάνο. Δεν ξέρω το αίσθημα της αιώρησης είναι, η θέα από τον ουρανό είναι, τα κρουασάν που μοιράζουν για γεύματα είναι… Ωστόσο το να πας στο αεροδρόμιο με τους φίλους σου νομίζω είναι κάτι το απίστευτο. Όταν φτάσαμε στην Αθήνα αυτό που μας περίμενε ήταν μια δίωρη εισαγωγή στην αρχαία τραγωδία, πράγμα που αν και βαρετό είχε και τα καλά του. Μετά μεταφερθήκαμε στο ξενοδοχείο που θα μέναμε, στο PRESIDENT. Ομολογουμένως ήταν πιο εντυπωσιακό από ότι περιμέναμε κυριλέ σαλόνια, χλιδή, καθώς πρέπει δωμάτια και πολλά άλλα.
Στο Ίδρυμα Λασκαρίδη

Λόγω της έντασης πού είχαμε όλοι οι μαθητές την βραδιά πριν την εκδρομή στερηθήκαμε αρκετό ύπνο. Όμως οι καθηγήτριές φρόντισαν και για αυτό. Μας πήγανε σε προβολή μιας ταινίας ‘’ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ’’  η οποία αν και είχε καλή υπόθεση και πλοκή,  ήταν βαρετή.
 Ύστερα πήγαμε και φάγαμε στο ‘’Σουβλάκια και μπιφτεκάκια’’. Το οποίο είχε υπέροχο φαγητό. Το μόνο που με πείραξε είναι το γεγονός ότι οι σερβιτόροι θεώρησαν καλύτερο να μας δώσουν έναν λογαριασμό για όλους μαζί, αντί για τον κάθε ένα μας ξεχωριστά.
 Και στο τέλος της πρώτης μέρας πήγαμε σε ένα  <<μπαράκι>>  για να χαλαρώσουμε λίγο από την ατελείωτη ποσότητα κουλτούρας  που φάγαμε κατά την διάρκεια της ταινίας,  που ανέφερα πιο πάνω.

Πρώτη στάση την δεύτερη μέρα της εκδρομής ήταν το 2ο Γυμνάσιο Αλίμου στο οποίο πέρα από το ότι με την λέσχη ανάγνωσης για δύο ώρες μιλούσαμε με μία σπουδαία συγγραφέα παιδικών βιβλίων , η οποία μου θύμιζε στον χαρακτήρα την κ. Κεφαλά, είχαμε την ευκαιρία να συναναστραφούμε με παιδιά της ηλικίας μας.
 Μετά αυτό πού όλοι οι μαθητές περιμέναμε. Το METROMALL,   o παράδεισος του υπέρτατου καταναλωτή. Τρεις ώρες και ναι για κάποιους δεν ήταν αρκετές ούτε για να αγοράσουν καφέ.

Στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.

Μετά ακολούθησε το ‘’ΎΠΝΟΣ PROJECT’’ στο οποίο δεν κοιμηθήκαμε. Τουναντίον είδαμε πολλά έργα τέχνης που είχαν να κάνουν με τον ύπνο ναι τα όνειρα… ήταν και λίγο τρομακτικό τώρα που το ξανασκέφτομαι (αν πας θα καταλάβεις). Μια χαλαρωτική βόλτα στους δρόμους της Αθήνας είναι ότι πρέπει μετά από αυτό.
 Κλείνοντας αυτή την ημέρα πήγαμε σε ένα στέκι για εφήβους με τέλεια και πρωτότυπη,  μα πάνω από όλα διασκεδαστική μουσική και μετά πίσω στο ξενοδοχείο.
   Τελευταία μέρα και πρώτο στη σειρά του προγράμματος είναι ένα εφηβικό θέατρο το ‘’Με λένε Σάντρα’’ με ερμηνεία τόσο καλή,  πού ήθελα να πάρω βραβεία Oscar και να τα πετάω στην σκηνή για χάρη των ηθοποιών.
 Ύστερα μια περιήγηση στην κρεαταγορά, την ψαραγορά και την λαχαναγορά και στην συνέχεια το μουσείο γαστρονομίας στο οποίο, ναι μαγειρέψαμε γαλατόπιτα και κεφτεδάκια-σουτζουκάκια.
 Ακολούθησε μια ξενάγηση στους δρόμους της Πλάκας (τίποτα ιδιαίτερο) και η επιστροφή… Ετοιμαστήκαμε, πήραμε βαλίτσες, μπήκαμε στο αεροπλάνο και φτάσαμε στην Κω αφήνοντας πίσω μας τρεις αξέχαστες μέρες με τους φίλους μας και τις καθηγήτριές μας και πάνω από όλα ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.