Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Η κούπα..... του έρωτα!




Ο παππούς και η γιαγιά μου γνωρίστηκαν όταν ήταν πια μεγάλοι, γύρω στα 25. Όμως η ιστορία τους ξεκινά από πολύ παλιά, όταν ήταν ακόμη παιδιά. Ο παππούς μου μεγάλωνε στην Κω και η γιαγιά μου στην Κέφαλο.
Μια μέρα λοιπόν όταν ο παππούς μου ήταν επτά χρονών πήγε στην Κέφαλο κατασκήνωση με το σχολείο του και έχασε εκεί μια αλουμινένια κούπα. Κάθε πρωί τα παιδιά έπαιρναν το πρωινό τους  μέσα στην μεταλλική κούπα: λίγο γάλα με ένα κομμάτι ψωμί. Ο παππούς αφού πήρε το πρωινό του , πήγε στη βρύση του χωριού να πιεί λίγο νερό. Καθώς έφυγε όμως , ξέχασε στη βρύση την κούπα του. Όταν θυμήθηκε να γυρίσει να την πάρει ήταν πια αργά. Η κούπα έλειπε. Όντας ακόμη πιτσιρίκι, ο παππούς στενοχωρήθηκε για την κούπα  του.
Τα χρόνια πέρασαν και ο παππούς μου συναντήθηκε με τη γιαγιά τυχαία στο σπίτι κοινών φίλων .Εκεί γνωρίστηκαν , έγιναν φίλοι αλλά τελικά ερωτεύτηκαν. Μια μέρα η γιαγιά μου πήρε τον παππού μου στην Κέφαλο για να γνωριστεί με τους γονείς της. Ο παππούς μου τότε είδε σε ένα από τα ράφια του σπιτιού μια μεγάλη μεταλλική κούπα. Ρώτησε τη γιαγιά: Αγγελική που βρέθηκε αυτή η κούπα εδώ; Η γιαγιά μου του απάντησε : Όταν ήμουν μικρή τη βρήκα στη βρύση του χωριού παρατημένη και την πήρα. Ο παππούς  όμως της λέει ότι εκείνος είχε χάσει την κούπα του όταν ήταν μικρός. Η γιαγιά μου τότε του είπε σαρκαστικά;: Τόσα παιδάκια στο χωριό βρε Γιώργο, μόνο εσύ θα ξέχασες την κούπα σου; Ο παππούς μου όμως γεμάτος ελπίδα πως τελικά βρήκε τη χαμένη κούπα , πάει στην κουζίνα και αναποδογυρίζει την κούπα. Έμεινε άφωνος! Φώναζε σε όλο το σπίτι : Π.Γ!Π.Γ! Γράφει  Π.Γ! Η γιαγιά μου τον κοιτούσε με απορία. Ο παππούς τότε της εξηγεί: Είναι τα αρχικά μου! Πατάκος Γιώργος! Είχα χαράξει τα αρχικά μου όταν ήμουν παιδί! Η γιαγιά τότε ξέσπασε σε γέλια μαζί με τους γονείς της και ο παππούς μου έβαλε τα κλάματα από τη συγκίνηση.
Τελικά έφτασε και η μέρα του γάμου! Έφτασε η νύφη στην εκκλησία με τον γαμπρό να την περιμένει. Οι συγγενείς και οι κουμπάροι μια έκλαιγαν και μια έδιναν ευχές στο νέο ζευγάρι. Μετά το τέλος της τελετής όλοι πήγαν στο σπίτι της νύφης να φάνε σαν μια οικογένεια. Το κύριο θέμα συζήτησης τότε αλλά ακόμα και σήμερα ήταν η σύμπτωση με την κούπα , που τελικά ένωσε το ζευγάρι από τα παιδικά του χρόνια!


Αγγελική Αντωνοπούλου, Γ1

Δεν υπάρχουν σχόλια: