Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ο Αμαρίλντο συναντά τον Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ

Μετά από 5 ώρες ταξίδι, βρίσκομαι πίσω στο χρόνο στο σπίτι του Αλέξαντερ Γκράχαμ Μπελ. Χτυπάω την πόρτα.....


-Γειά σας κύριε Γκράχαμ Μπελ.
-Γειά σου, παιδί μου.
-Είμαι ο Αμαρίλντο Θανάση από το μέλλον και θα ήθελα να σας πάρω μια συνέντευξη.
-Βεβαίως! Πέρασε μέσα. Από το μέλλον είπες εε; Στην εποχή αυτή θεωρούμαι πολύ προχωρημένος αλλά απ' ότι βλέπω είμαι πολύ πίσω.
-Χεχε! Λοιπόν θα ήθελα καταρχάς να σας ρωτήσω που και πότε γεννηθήκατε;
-Γεννήθηκα στις 3 Μαρτίου του 1847 στο Εδιμβούργο της Σκωτίας.
-Μάλιστα..για πείτε μου..που σπουδάσατε;
-Εγώ παιδί μου, παρακολουθούσα μαθήματα στο βασιλικό γυμνάσιο του Εδιμβούργου και στη συνέχεια σπούδασα στο πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου και στο πανεπιστημιακό κολέγιο του Λονδίνου. Στα πρώτα χρόνια της καριέρας μου δίδασκα στη σχολή Σκίνερς στην κομητεία Μόρεϊ, ασκώντας τους μαθητές στη μουσική και την σωστή έκφραση στο λόγο. Παράλληλα σπούδασα ακουστική και ξεκίνησα την επαγγελματική μου δραστηριότητα ως δάσκαλος και επιστήμονας.
-Ενδιαφέρον.. Τώρα θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς σκεφτήκατε να εφεύρετε το τηλέφωνο που τώρα στο μέλλον έχει εξελιχθεί και το χρησιμοποιεί  όλος ο κόσμος.
-Αχχ...το τηλέφωνο....το τηλέφωνο παιδί μου το ανακάλυψα το 1876..αυτό με έκανε να φτάσω εδώ που είμαι και να με αγαπήσει και να με μάθει όλος ο κόσμος. Τώρα το πώς σκέφτηκα να το εφεύρω είναι άλλο θέμα.. απλά μου άρεσε να φτιάχνω καινούρια πράγματα.. αλλά αυτό ήταν το κάτι άλλο. Παρόλο που υπήρξαν κάποια προβλήματα στην αρχή σχετικά με τον ήχο αλλά μετά ήταν εντάξει. Εγώ το τηλέφωνο το αγαπούσα και το υποστήριζα πάρα πολύ.
-Μάλιστα.. πραγματικά δεν έχω τι να πώ.. είσαστε απίστευτος..
-Απλά μην πεις τίποτα παιδί μου.. θέλω να σου πω εγώ όμως πως, εκεί στο μέλλον μακάρι οι άνθρωποι να είναι έξυπνοι και να εφεύρουν όσα πιο πολλά πράγματα μπορούν ώστε να προχωρήσει η τεχνολογία, γιατί απ'ότι κατάλαβα εμείς είμαστε λίγο πίσω..
-Πραγματικά το εύχομαι και εγώ αυτό, αλλά αφήστε που εξαιτίας του τηλεφώνου μερικοί άνθρωποι έχουν αποβλακωθεί..
-Τι εννοείς;!
-Τίποτα τίποτα.. κάτι δικά μου ..θέλω να σας ευχαριστήσω για την υπέροχη συζήτηση που κάναμε και που με αφήσατε να μπω στο σπίτι σας.
-Τίποτα παιδί μου. Επίσης θέλω και εγώ να σε ευχαριστήσω που με σκέφτηκες και με έκανες να νιώσω διάσημος.

-Αντίο και καλή δουλειά!

Αμαρίλντο Θανάση, Γ1

Δεν υπάρχουν σχόλια: