Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

2035 : η αναγεννημένη Ελλάδα και μια συνάντηση αστραπή με τον Ιωάννη Καποδίστρια!

Αθήνα 2035

Επιτέλους η Ελλάδα αναγεννήθηκε! Μετά από 25 χρόνια βγήκαμε από την οικονομική κρίση. Θυμάμαι πριν καμιά εικοσαριά χρόνια στο γυμνάσιο, η καθηγήτρια να μας αποκαλεί άχρηστους, ανίκανους και ότι δεν πρόκειται ποτέ να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο στη ζωή μας και να που τώρα δυο παλιοί συμμαθητές μου, Ο Χρήστος και ο Γιώργος, κατασκεύασαν αυτό που κάθε άνθρωπος έχει δει στα όνειρα του: μια χρονομηχανή!
Με αφορμή λοιπόν το γεγονός ότι βγήκαμε από το μηχανισμό στήριξης του ΔΝΤ , η εφημερίδα μου ζήτησε να πάρω συνέντευξη από τον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας, τον Ιωάννη Καποδίστρια.
Κάνω ένα βήμα μπροστά , τα πόδια μου αντιστέκονται, δεν έχω το θάρρος να περάσω την πύλη, λέω στον Κώστα να με σπρώξει, εκείνος το κάνει και βρίσκομαι μέσα στην πύλη. Ακούω φωνές και βλέπω εικόνες ν περνάνε γρήγορα από μπροστά μου: 2ος Παγκόσμιος πόλεμος, 1ος Παγκόσμιος πόλεμος, Βαλκανικοί πόλεμοι, βλέπω τον Χίτλερ, τον Κάιζερ, το Βενιζέλο. Φωνάζω «Ναύπλιο 1830»
Ξαφνικά βρίσκομαι σε ένα χωριουδάκι γεμάτο αγελάδες και αγρότες. Ρωτάω ένα χωριανό που βρίσκομαι και μου απαντά: στο Ναύπλιο. Αφού ρώτησα καμιά δεκαριά περαστικούς βρίσκομαι στην οικία του Ιωάννη Καποδίστρια. Κτυπάω την πόρτα και μου ανοίγει ένας κομψός πενηντάρης. Τον ρωτάω:

-Ο  κ.Καποδίστριας;
-Ο ίδιος, μου απαντά.
-Χαίρομαι που σας γνωρίζω! Ονομάζομαι Μιχάλης Ευσταθιάδης και έρχομαι από το μέλλον, δυο αιώνες μπροστά.
-Χμ, μάλιστα.Δεν μπορώ να το πιστέψω! Μου φαίνεται αδύνατον , αλλά για να το λες εσύ, κάτι θα ξέρεις!
-Θα μπορούσατε να απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις μου;
-Βεβαίως, ότι θες παλικάρι μου!
-Πείτε μου σας παρακαλώ ορισμένα πράγματα για τον εαυτό σας.
-Γεννήθηκα στην Κέρκυρα το Φεβρουάριο του 1876.Είμαι πρώην υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας και νυν κυβερνήτης της Ελλάδας.
-Έχετε κάνει άλλες σπουδές;
-Φυσικά! Έχω σπουδάσει  Ιατρική!
-Έχετε ποτέ δουλέψει ως γιατρός;
-Ναι, δούλεψα αφιλοκερδώς στην Κέρκυρα και ύστερα διορίστηκα διευθυντής σε οθωμανικό νοσοκομείο.
- Ενδιαφέρον! Όταν πρωτοφτάσατε τώρα στην Ελλάδα ως κυβερνήτης πώς ήταν τα πράγματα;
-Η Ελλάδα ήταν ένα ερείπιο. Ο κόσμος πέθαινε από την πείνα και οι άνθρωποι ζούσαν στις σπηλιές.
-Γιατί δεν έχετε φρουρά μαζί σας; Δεν φοβάστε;
-Δεν φοβάμαι ιδιαίτερα.., Αλλά τέλος με εμένα. Ήρθε η δική σου σειρά να μου απαντήσεις σε κάποιες δικές μου απορίες. Πες μου μερικά πράγματα από το μέλλον σχετικά με μένα και την Ελλάδα.
-Σχετικά με την Ελλάδα , πριν από ένα χρόνο βγήκαμε από την οικονομική κρίση. Δηλαδή για να καταλάβετε από τώρα έως την εποχή απ όπου έρχομαι χρωστάμε. Σχετικά με σας τώρα –σας είχαμε σε νόμισμα και θεωρείστε ο καλύτερος κυβερνήτης που είχε ποτέ η Ελλάδα!
-Τι λες τώρα;; Δεν το περίμενα ποτέ αυτό!
-Λοιπόν πρέπει να πηγαίνω τώρα ! Χαίρομαι που τα είπαμε .Καλή τύχη σε ό, τι κάνετε! Και να προσέχετε!
-Στην ευχή του Θεού να πας παιδί μου!
Πέρασα ξανά την πύλη του χρόνου , άκουσα φωνές και βρέθηκα ξανά στην εποχή μου. Το άρθρο μου είναι έτοιμο!!!


Μιχάλης Ευσταθιάδης, Γ1


Δεν υπάρχουν σχόλια: