Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ταξιδεύοντας.

1/12/1921 Σήμερα είναι η πρώτη μέρα μου στο καράβι πολύ αγχωμένη.Τόσο αγχωμένη που δεν μπορώ να μιλήσω -μάλλον από αγωνία και επειδή το όνειρό μου έγινε αληθινό. 

  16/12/1921 Άλλη μια μέρα πέρασε, άρχισα να δουλεύω, να κουβαλάω και να βοηθάω τους άλλους. Κατάλαβα ότι δεν εύκολο , φαντάστηκα ότι θα ήταν όπως όλες οι άλλες δουλειές. Καθώς κοιτούσα τη θάλασσα αναρωτήθηκα αν θα ερωτευτώ ποτέ, αν θα έχω παιδιά ,πώς θα είναι το μέλλον ...





( Τα χρόνια πέρασαν ).........,..


1/1/1930 

Ακόμη στην θάλασσα αλλά κατεβαίνουμε αύριο στην Αθήνα . Έχω γνωρίσει κάποιον στο πλοίο.Αποφάσισα να μην κάνω παιδιά, γιατί θέλω να μείνω στο πλοίο για πάντα, αλλά η ευχή μου είναι να πεθάνω στην στεριά κοντά στους δικούς μου.





25/12/1980 Έχω μια αρρώστια και  δεν υπάρχει γιατρός. Δεν πειράζει.  Η ώρα μου ήρθε αλλά η ευχή μου δεν πραγματοποιήθηκε.Όμως κανείς δεν το έμαθε και είμαι χαρούμενη αν και ήθελα να πεθάνω στην αγκαλιά της μητέρας μου.Τώρα θα πεθάνω στην αγκαλιά της θάλασσας , αλλά θα καταλήξω στην αγκαλιά της μητέρας μου.....


-Έλενα Μακάρθυ, Γ3

Δεν υπάρχουν σχόλια: