Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Στα βήματα του Καρυωτάκη - Ποιητικές απόπειρες



Night lotus
Μαύρη η νύχτα
τ αστέρια δεν τα βλέπω πουθενά
τα όνειρα μου θόλωσαν
πέτρα η καρδιά.

Κάθε μέρα ίδια
βοήθεια δεν ζητάω πιά
να μείνω για πάντα μόνος
με τη σκια για συντροφιά.

Ομίχλη παντού
ο ήλιος έχει σβήσει
κι εγώ ακόμα ψάχνω τον παράδεισο
που κάποτε είχα ζήσει.

Αλλά εσύ ακόμα στέκεσαι
πως μπορείς ακόμα απορώ
να ξεχάσεις την πίκρα αυτού του κόσμου
γιατί εγώ εκεί ζω.
Δανάη Αμαλβύ Τσιάμη, Γ1










Alone Girl Sad Picture
Η ζωή μου ένα δάκρυ, ένας πόνος, μια απογοήτευση.
Η καρδιά μου ραγισμένη και πληγωμένη.
Οι έρωτες μια τρικυμία, μια θαλασσοταραχή,
να καταλήγουν στο αιώνιο γιατί.

Οι αναμνήσεις και η μελαγχολία η μόνη μου παρηγοριά
η μοναξιά πιστή συντροφιά.
Ατενίζω το μέλλον χωρίς όνειρα, με απογοήτευση.
Και το παράπονο στα μάτια κομματιάζει ό,τι είχα ονειρευτεί.

Θέλω από κάπου να στηριχτώ
μα τα πόδια μου αδύναμα με εγκαταλείπουν.
Θέλω να γελάσω, να φωνάξω από χαρά,
μα τα χείλη μου επίμονα σφραγισμένα.
Θέλω να ζήσω , να χαρώ τη ζωή,
μα μου είπαν πως ο δρόμος μου είναι μικρός.
Αναστασία Παπαγγελή, Γ3









Sad girl
Γύρω μου βλέπω ένα χάος.
Άλλοι πονάνε και άλλοι γελάνε.
Αλλοι πεινάνε και άλλοι διψάνε.
Άλλοι γιορτάζουν και άλλοι φωνάζουν.
Άλλοι χορεύουν και άλλοι παλεύουν.

Εγώ το μόνο που αισθάνομαι είναι το κενό.
Νιώθω ένα τίποτα
και γι αυτό επιλέγω άλλο να μη ζω
σε αυτό τον κόσμο τον κακό.

Σε αυτό τον κόσμο τον κακό
που καταστρέφει ό,τι ποθώ
ένα τέλος εγώ θα δώσω
και από το μάταιο τούτο κόσμο θα γλυτώσω.
Βαγγελίτσα Καπουράνη, Γ1












Express myself
Το κρύο που χτυπάει τους ανθρώπους που είναι στα πάρκα
-σκηνή τρόμου-
ο πόνος που φέρνει ο άνεμος από το βορρά
καθρεφτίζεται στα πρόσωπα τους.


Τα σπίτια που παγώνουν χωρίς ζεστασιά.
Οι νέοι που φωνάζουν στους δρόμους τη νύχτα.
Οι φλόγες που καίνε στα μάτια τους μέσα.
Της πόλης η εικόνα
ραγίζει το βλέμμα
η όψη χλωμιάζει
το δάκρυ που πέφτει σα βροχή
στο κόκκινο χρώμα της θλίψης.


Κι εγώ στο δρόμο βαδίζω και βλέπω
και βλέπω και βλέπω.............
τον εαυτό μου;
Γιάννης Μυτιληνιός, Γ3

Δεν υπάρχουν σχόλια: