Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Για ένα αυτόγραφο από τον Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπέλ!


Γεια σας!

Βρίσκομαι  στην Νέα  Σκωτία, στον Καναδά, μπροστά στο σπίτι του Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ. Ήρθα εδώ με την προσωπική μου χρονομηχανή (διότι του σχολείου μου ήταν χαλασμένη) για να  τον ρωτήσω πέντε έξι πραγματάκια  για τα οποία ενδιαφέρεται η κυρία μας και στο τέλος θα πάρω και ένα αυτόγραφο για αυτήν (που όλοι ξέρουμε πόσο πολύ το θέλει)!!!!!!!Τέλος πάντων επειδή βαριέμαι να μιλάω μόνος μου θα του χτυπήσω την πόρτα και ελπίζω να μην φάω χυλόπιτα...

 

Η πόρτα ανοίγει , και λέω από μέσα μου.. It ‘s show time…

 

--Γεια σας.

 

-Γεια σας.

 

--Θα θέλατε κάτι.

 

-Εμ, ναι,  είμαι μαθητής απο το νησί της Κω(το ξέρετε; στην Ελλάδα είναι!) και θα ήθελα να σας πάρω μια μικρή συνέντευξη.

 

--Βεβαίως πέρασε μέσα..

 

-Ευχαριστώ πολύ.

 

--Δεν μου λες παιδί μου πώς και ήρθες μέχρι εδώ για να μου πάρεις μια συνέντευξη;

 

-Με βρήκαν μικρό και με εκμεταλλεύτηκαν που να σας τα λέω τώρα ,αλλά το καλό είναι που χάνω μάθημα! Αυτό είναι το μόνο που με χαροποιεί!!

 Τέλος πάντων ας έρθουμε στο θέμα μας .

 

--Όπως θέλεις.

 

-Πότε πήρατε το δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας για  τη συσκευή που μεταδίδει τον ήχο και τη φωνή τηλεγραφικώς;

 

--Στις 7 Μαρτίου  του 1876.

 

-Αν δεν κάνω λάθος αυτή η συσκευή ήταν το πρωτότυπο. Αργότερα την εξελίξατε;

 

--Σωστά ήταν το πρωτότυπο.  Αλλά τον Απρίλιο του 1903 ανακάλυψα  τον πολλαπλό τηλέγραφο και έγραψα τις πρώτες μου σημειώσεις σχετικά με το τηλέφωνο.

 

-Έχετε κάνει και άλλες εφευρέσεις; Αν ναι μπορείτε να μου πείτε κάποιες από αυτές;

 

--Το 1919 έφτιαξα ένα θαλάσσιο σκάφος με πτερύγια καταφέρνοντας να το κινήσω τοποθετώντας 2 τεράστιες μηχανές μεγάλης ισχύος, με την  ταχύτητα  των 70 μιλίων την ώρα.

Επίσης κατάφερα να σηκώσω απο το έδαφος έναν άνθρωπο με δύο τεράστιους χαρταετούς.

 

-Όλα αυτά είναι πολύ ωραία! Πόσο θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί,  όταν τα δοκιμάζατε!

 

--Όντως ήταν ωραία , αλλά άλλο ένα καλό που βγήκε απο αυτή την υπόθεση είναι ότι έβγαλα αρκετά χρήματα για να χρηματοδοτήσω τις έρευνες για την εκπαίδευση των κωφάλαλων.

 

-Φαίνεται ότι νοιάζεστε για τους κωφάλαλους πάρα πολύ .

 

--Έτσι είναι, απ’οτι βλέπεις και η γυναίκα μου κωφάλαλη είναι.

 

-Ωχ, συγνώμη μισό λεπτό. (Βγήκα λίγο έξω γιατί με έπαιρναν στο κινητό και που να του εξηγώ τώρα τι είναι κινητό!)

 

--Με την ησυχία σου.

 

(Το παιδί στο πιλοτήριο της χρονομηχανής ήταν και μου είπε ότι πρέπει να φύγουμε, γιατί σε λίγο θα πιάσει μπόρα. Πρέπει να τον αποχαιρετήσω.)

 

-Λοιπόν, σας ευχαριστώ για όλα , να είστε πάντα καλά !

 

--Χαίρομαι που βοήθησα και να έχεις καλό ταξίδι!

-Ευχαριστώ πολύ!

 

 

(Όταν τελικά έφτασα στο σχολείο συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πάρει αυτόγραφο για την κυρία!!!Καταστροφή! Πάει ο βαθμός!)

 

Νικόλας Σάββας Κοσαρής, Γ2

 

 

4 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Νικόλα, ακόμα γελάω, συγχαρητήρια!

Δε μου λες; Τον ρώτησες αν θυμήθηκε να κατεβάσει τον άνθρωπο που σήκωσε με τους δυο χαρταετούς;;

Το δε κινητό, έπρεπε να του το δείξεις, για να γνωρίσει τους απογόνους των έργων του:-)

Όσο για το αυτόγραφο, ε, ας το πλαστογραφούσες τουλάχιστον, ας έκανες κάτι για την αξιολάτρευτη κυρία σου που έγινε η αιτία να χάσεις τόσους αιώνες μάθημα!

Ανώνυμος είπε...

Τελειο Νικολα!!!!Μια. ενσταση εχωμονο....να στερησεις απο τον Μπραχαμ τη χαρα για το που εχειφτασει η τηλεφωνια σημερα!!!! Ντροπη θα εχανε τον υπνοτου για παντα.... Μπραβο σου Νικολα μου.


Σοφια Χατζηνικολαου

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ και δεύτερον για να σας πω την αλήθεια δεν τον ρώτησα τίποτα από όλα αυτά..Δεν μου πέρασε από το μυαλό και βαριέμαι κιόλας να πάω να τον ρωτίσω γιατί είναι και κάπως μακριά, καταλαβένετε.Εκτός αν θέλετε να σας δανίσω την χρονομηχανή μου να πάτε να τον ρωτήσετε ο ίδιος γιατί τώρα έχω και εγώ αυτές τις απορίες..:)

Νικόλας Σάββας Κοσαρής

Μ.Δ είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΛΑ ΣΑΒΒΑ.ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΤΗΣ ΙΔΕΕΣ.